Gardameer 2018

19 augustus 2018 - Gargnano, Italië

Zoals gebruikelijk start onze vakantie met de nodige belevenissen.
Boodschapoen bij de AH blijkt risicovoller te zijn dan je verwacht. Snel alles inladen want het gaat regenen. Met de zelfde snelheid de achterklep van de auto dicht smakken blijkt een foute beslissing. Gat in de kop heftig bloedend naar huis met een hand sturen. Dat gaat goed. Probeer vervolgens maar eens bij de dokter ontvangen te worden. Twee uren wachten en koelen. Maandag voor vertrek blijk je
Letterlijk nieuwe dromen te krijgen. Resultaat een verschrikkelijk harde trap tegen de muur. Grote teen is het slachtoffer. Gescheurde nagel en gekneusd.
Brisca naar het hotel. Hmmmmm ..Zij kijkt niet meer naar ons om. Zal wel goed gaan. De reis duurt langer dan verwacht. Druk druk druk. Na een overnachting eindelijk aan het garda meer. Lekker warm hier. De vakantie kan beginnen. Tot later

1. Carin:
    20 augustus 2018
    fijne vakantie ziet er heerlijk uit groetjes van ons
  2. Tinie Jellie:
    22 augustus 2018
    Hallo Jan, Wieka en Trijntje
    Nou ik zie dat je toch nog op bestemming aangekomen bent. Hoop dat je hoofd ok is en je een beetje kunt lopen met je zere teen. Die aggressie moet eruit Janneman...... Ik zie dat Wieka zichzelf heeft geinstalleerd op de juiste plek met een goed boek, geniet ervan meid. Hoop dat jullie een leuke vakantie hebben en neem aan dat het lekker warm is. Mooi zwempak Wieka! Hier gaan we het voorjaar in maar heeeeeel veel regen. Vandaag een mooie dag met zonneschijn, yippee! Kus, kus geniet ervan.
  3. Jan Tabois:
    22 augustus 2018
    Hoi tinie
    Ik zal onze avonturen weer op de reisblog zetten
    Het gaat goed hier.we zijn op dit moment met chris en jessie bij een wijnboerderij. Genieten!!
    Winery in verona hmmmmm