Auckland

8 februari 2017 - Auckland International Airport, Nieuw-Zeeland

Na een kort verblijf in dubai (2.30 uur) zijn we ingestapt voor een vlucht van 17 uur naar auckland. Toch een hele zit. Veel films en muziek geluisterd. Prima zitplaatsen en goede bediening.

Eindel u hk horen we fasten your seatbelts we zetten de landing in. Wat leuk is dat het vliegtuig een 3 tal camera heeft waar je onder voor het vliegtuig kunt meekijken. De landi g kunnen we live meekijken.

Auckland we zijn er duurtbest nig een tijd voordat we door de douane zijn. Niet verrassend met zo'n groot vliegtuig en evenzoveel passagiers.

Simon en Tinie wachten al een uur op ons. Erg leuk als je elkaar na 11 jaar weer ziet.
In de auto van simon. Zou het allemaal passen?
Blijkt een grote auto te zijn een lexus 3 liter v6. Dus geen probleem.
Op naar Waiheke Island. Een apartement aan de baai. Mooi uitzicht en van alle gemakken voorzien.
Tinie heeft het onzalige idee om om 08.90 uur in de zee te gaan zwemmen. Er is niemand in het water hoe zou dat nou komen?? Nou daar kwam ik gauw achter. Heullllll koud. Ik had geen bloed meer in mijn vingers. Erg stijl kronkel weggetje naar boven. Dus mijn kuiten worden gratis getraind. Rondrit in de auto over het eiland. Uiteindelijk bekanden we bij man o war wijntje hapje... klein nappie erg gezellig. Ben vermoeider dan in dacht. En wtf het regend? Nee het is mijn lieftalige vrouw die mij met water uit wijnglas voor de gek houd. Ee ronde de dag af met een cappuccino en een wijntje in het appartement. Straks nog een pizza en dan is ons avontuur van de eerste dag voor bij. Wat morgen ons gaat brengen hoor je nog.
Gr jan

1. Trijntje Gouma:
    9 februari 2017
    Hallo vanuit het koude Nederland, fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    En al zoveel meegemaakt de 1e dag, mooie foto s al gezien.
    Groeten aan Tini en Simon.