Party time

25 februari 2017 - Lower Hutt, Nieuw-Zeeland

Party
Vandaag is de party voor Simon’s 60 ste verjaardag ( en ook een beetje voor Wieka)
In de loop van de middag gaan we met het hele team richting het centrum van Lower Hutt. We gaan naar de feestlocatie. Iedereen draagt zijn/haar steentje bij. Ophangen van de slingers drank klaarzetten zodat vanavond lekker koel is. Tis een mooie locatie binnen in een museum voorzien van een afgesloten binnenplaats. Was wel nodig want het was best wel weer warm. De muziek werd door een dj verzorgd. Het duurde niet lang of er werd gedanst. Een gezellige kluwen met mensen die uit hun dak gingen. Ook Wieka Trijntje en ik waren op de dansvloer waar te nemen ondanks de blessures. Het feestgedruis werd onderbroken door het traditionele ritueel bij dit soort dingen. Een speech.! Simon werd natuurlijk op de hak genomen. Na zijn dankwoord ging het dak eraf. Tegen 24.00 uur hebben we de slingers ed allemaal verwijderd. De taxi's werden gebeld en konden we weer naar huis. MOE iedereen was moe maar voldaan. Een geslaagde avond. Dank je wel Simon en Tinie.

1. Carin:
    26 februari 2017
    Hoi feestgangers zo te horen vermaken jullie je prima. Geniet nog van de laatste week samen. Hoe is het met de teen van Wieka, hopelijk kan ze de laatste week nog volop genieten. Groetjes van ons en tot gauw.
  2. Jan Tabois:
    26 februari 2017
    Goedemorgen folks
    De teen van wieka gaat de goede kant op zee kan nog niet haar gewone schoenen aan maar daar zal snel verandering in komen denk ik dan maar. Met birkenstock sandalen van tinie gaat het wel. Donderdag ochtend dus voor jullie woensdag avond vliegen we weer terug. Zie jullie gauw om lekker bij te kletsen.
  3. Carin:
    27 februari 2017
    Goedemorgen, dan wensen we jullie nog een paar mooie dagen en een veilige reis naar huis. Tot gauw. Groeten uit Delden:-)
  4. Trijntje Gouma:
    27 februari 2017
    Hallo allemaal, Simon van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wij wensen jullie nog een paar fijne dagen en zien jullie aan het eind van de week weer terug. Nog een goede terugreis.