Dagje in queenstown

14 februari 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

We beginnen de dag rustig. Voordat de dag echt begint gaan we eerst wandelen langs het wakatipu meer. Al kletsend komen we bij een koffietentje terecht. Een flat-white ( lijkt op een cappuccino) naar binnen gewerkt en naar ons appartement om te ontbijten.
We beslissen om een dagje naar queenstown centrum te gaan. Winkeltje in winkeltje uit Simon en ik vermaken ons kostelijk. We boeken voor deze week een fly-cruise-fly. Van dit avontuur krijg je later in de week nog verslag. Trijntje heeft alvast pillen gekocht tegen luchtziekte. We gaan nml in een chesna.
Toch nog even naast het warehouse ( lijkt een beetje op de mediamarkt) een paar kleine aankopen en klaar? Als we bijna teruggaan wil tinie toch nog even naar de supermarkt. We gaan de parkeerplaats op.... toch maar niet?@#$ simon geeft ons een kleine rondleiding voorzien van bouwkundige details over het ontstaan van de mall. Haha We komen vervolgens in de file terecht op weg naar ons apartement. Gexuld blijkt een schone zaak. Terug bij ons appartement en relaxen. We eten straks makkelijk. Ik denk een uitsmijter.
Tot morgen.

1. Trijntje Gouma:
    16 februari 2017
    Ik hoor het wel, eten neemt een belangrijke plaats in. Lekker genieten van alles.
    Wens jullie een goed vlucht.