Naar queenstown

13 februari 2017 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

We wachten op de taxi die ons naar het vliegveld brengt. 1 uur vliegen dan zijn we in queenstown. Op dit moment is het weer slecht. Temperatuur is goed maar het waait en regent geweldig. Prima dag om te reizen beslissen we maar. Tot straks

Airport wellington

De dames moeten toch nog even de winkels in. Simon en ik voelen meer voor een koffie.Geen tijd, we moeten door naar de gate. Vliegtuig heeft vertraging. Veel regen en harde wind. Als dat maar goed gaat? Als we aankomen blijkt het hard te regenen. We horen dat het vanochtend nog prachtig weer was. Daar houden we maar aan vast. Het klaart al weer op. Gelukkig. Om 18.00 uur gaan we eten bij DE kok van master chef New zealand eten. Schijnt erg lekker te zijn. Simon en Tinie zijn er al eens geweest. Als er nog iets spannend gebeurt dan meld ik me weer. Het eten was uitstekend. Duur maar de moeite waard. De foto's spreken voor zich. Voldaan nog even chill er n op de bank. Straks naar bed morgen weer een dag

1. Nathalie:
    13 februari 2017
    Hoii Hoii. ..geniet elke keer weer van de verhalen ☺...wat een ervaringen steeds weer. Knap balen trouwens van je kaak..heb idd jij weer...hopelijk heb je er geen last meer van...wel op jullie zelf letten met al die inspanningen hè. ...liefs van mij en kijk weer uit naar het volgende verhaal
  2. Trijntje Gouma:
    13 februari 2017
    Hallo, het eten zag er geweldig uit op de foto. En wat vervelend met je kaak, hopelijk gaat het gauw wat beter. Wij genieten van jullie foto 's, heel veel plezier
  3. Wieka:
    14 februari 2017
    Nou jan eet weer goed hoor. Gaat steeds beter. De kok was Josh Emett. Die jurylid is bij de masterchef kitchen nw zealand. Dit is steeds op televisie. Was heeeeerlijk! !!!!
    We hadden de hele dag niet gegeten alleen ontbijt. Hingen zo'n beetje tot de tenen toe los van de honger. De beste Carparccio ooit gehad, soesjes met geitenkaas was een smaakexplosie geweldig, beef wellington zo groot kon het niet eens op. Jan dus wel en simon ook. Dus die hadden geluk. En een geweldig toetje met smaken ongelofelijk. Geweldig om eens zo iets mee te maken.