Little kateriteri

23 februari 2017 - Kaiteriteri Recreation Reserve, Nieuw-Zeeland

Little kaiteriteri
Vandaag, de een na laatste dag, blijven we nadat we even hebben uitgeslapen tot 08.30 uur, op ons strandje met uitzicht over de Tasman Sea.
Zonnen lezen en vooral schelpjes zoeken voor Sophie. Oma is er maar wat druk mee ze wordt geholpen door Trijntje en Tinie. Opa doet ook een duit in het zakje. Er zitten hele mooie bij. Leuk idee: sophie en brammetje in het zand van little kaiteriteri schrijven en er een foto van whappen.
Weer een drankje en een hapje bij het strand. We zijn lui dus het kleine stukje met de auto. Reserveren voor vanavond ons laatste maaltje. Afsluiten met een flat white ( cappuccino). Tassen zijn gepakt appartement in schoon. Morgen alleen nog douchen en wekker zetten om 07.00 uur. Moeten op tijd weg om vlucht naar wellington te halen. Welterusten tot morgen.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Wieka:
    24 februari 2017
    We zullen proberen de schelpen mee te nemen. Mijn kleine teen gaat nog niet goed.kan wel op slipers lopen maar de sneakers wil niet. Kan de druk van de schoenen niet hebben. Afwachten hoe dat moet op de terug weg. Bonny de hond van tinie en simon is terug uit de kennel. Is van slag 3 weken in de kennel. Hebben haar een beetje gedrogeerd. 3 weken is ook wel erg lang. Ze is dol blij weer thuis te zijn.
    We hebben tot nu toeren fantastischelp vakantie gehad. Eigenlijk hebben we heel New zealand gezien. Het land heeft van alle landen op de hele wereld wel iets. Bergen, meren, fjorden, gletjers, zon, zee, prachtige stranden, ongelofelijk. Te wel. Om op te noemen.