Cruise voor de kust van abel tasman

21 februari 2017 - Abel Tasman National Park, Nieuw-Zeeland

Cruise rondom abel tasman
De teen van Wieka is niet zoals het zou moeten zijn. De sandalen van tinie bieden uitkomst. Lopen gaat voor kleine stukjes. Er wordt dus besloten dat wieka ook niet mee gaat met de naar blijkt stevigw wandeling. Trijntje had al afgehaakt omdat het te ver zou worden. We nemen even een bakkie in een lodge boven op de berg. Alles en iedereen kan uitsluitend per boot worden vervoerd. Geen weg die hier naar toe leidt. We kopen nog twee brillenkokers van pauwa leuk en uniek in nederland straks. Nu simon tinie en ik de wandeling erop hebben zitten kom ik tot de conclusie dat het absoluut niet geschikt was geweest. Behoorlijk stijl,smal en vooral warm we wandelen 2 uren. We moeten nog zeker een uur wachten totdat de dames nakomen. Even zwemmen dan maar. Kletsen in de branding met Tinie. Als we opstaan hebben we het hele strand in onze zwembroeken zitten. Lang blijven zitten kan niet we verbranden levend. Snel in de schaduw en een boekje te lezen en de blog enigszins bij te werken.
Ik heb door het klimmen in de bergen weer last van een pijnlijke hiel. Het blijft me achtervolgen. We wachten op trijntje en wieka, die komen ons ophalen met de boot. Ze zijn achter gebleven bij de lodge. Het was te warm om te zwemmen hoor ik dus bungelen met de benen in het water was meer dan voldoende en gauw weer in de schaduw . Lekker rustig boottochtje in het zonnetje. Tis gelukkig niet meer zo warm. Terug in kaiteriteri, even een ice Coffee en een pilsje en rustig aan de terugweg naar ons appartement.
We eten vandaag zoveel mogelijk de kliekjes op. De koelkast moet wel zo leeg mogelijk blijven. Anders moeten we straks te veel weggooien. Boekje drankje hapje zwoel weer, zalig!

1. Carin:
    21 februari 2017
    Wederom een mooi verhaal met veel avontuur, super mooi wel erg jammer dat Wieka nog niet goed kan lopen hopelijk gaat het elke dag wat beter zodat ze nog lekker kan genieten:-) Groetjes van ons en tot het volgende reisverslag lijkt het net of we er toch en beetje bij zijn, hi hi
  2. Jan Tabois:
    21 februari 2017
    Leuke reactie. Jullie zijn een van de weinigen die reageren
  3. Christian:
    21 februari 2017
    :) fantastisch. Waarom ben ik ook alweer niet mee?
  4. Christian:
    21 februari 2017
    Trouwens...... Het feit dat niemand reageert betekent niet dat niemand het leest :) . Met dit soort reisblogs moet je een regel van 90, 9, 1 aanhouden. 90 % leest wat je schrijft, 9 % antwoord op een vraag of opmerking en 1% persoon die ook daadwerkelijk een vraag stelt.

Je hebt 5 mensen uitgenodigd zeg je, dus 0,5 personen zal volgens deze regel maar gaan antwoorden of een vraag stellen. En je hebt al 3 reacties van 2 personen.

Gaat dus al best goed . :)

PS. ik blijf toch lekker gewoon bellen, dat vind ik leuker.
  5. Jan Tabois:
    22 februari 2017
    Er zijn ook mensen voor mama uitgenodigd. Maar ik vind het prima zo. Bellen is inderdaad leuker